Co je nového
Novinky verze 6.3
Vylepšení a nové funkce
- Možnost přizpůsobení záložek s informacemi v okolí formulářů
-
Záložky, které se ve starších verzích objevovaly pouze pod formulářem v pevně daném pozadí, je nyní možné umístit i vpravo od formuláře a je možné mít otevřeno více záložek najednou. Každý uživatel si může záložky přizpůsobit podle svého stylu práce kliknutím na ikonku .
- Podpora generování dokumentů ve Wordu (docx)
-
Naprogramovali jsme nový modul, který dovoluje vytvářet tiskové sestavy ve formátu
HTML
, ale v okamžiku použití je výstup vDOCX
. Díky tomu je možné z CRM "tisknout" dokumenty ve formátu, který lze editovat. Ideálním použitím může být generování smluv ve formátu pro MS Word. - Vylepšená editace šablon (html nebo xml kódu)
-
CRM nyní podporuje tabulátory a odsazování řádků při editaci XML a HTML šablon v nastavení.
- Lze změnit kontakt, na který se váže uživatelský účet
-
Každý uživatel systému musí mít od verze 6.0 korespondující záznam v adresáři kontaktů. Vazbu mezi uživatelem a kontaktem nebylo možné dodatečně měnit. To způsobovalo problémy některým zákazníkům, tak jsme tuto možnost přidali. Tím potěšíme hlavně administrátora.
- Rozšíření možností JSON API
-
Pokud máte InTouch CRM propojený s externím systémem, máte k dispozici dvojí API pro přenos dat. Starší API funguje pomocí XML, novější používá JSON formát. Postupně nové API rozšiřujeme a k němu i dokumentaci.
- Historie otevřených záznamů (Poslední položky) se ukládá
-
Ve starších verzích byla historie naposledy otevřených záznamů k dispozici jen po dobu aktuálního sezení. Nyní se tato historie ukládá do databáze, takže uvidíte, co jste otevírali včera. Pokud nepoužíváte panel "Poslední položky" (vlevo dole na stránce) pro rychlou navigaci v systému, vřele jej doporučujeme vaší pozornosti.
- Integrovaný chat klient
-
Chat byla funkce, kterou po nás zákazníci několikrát požadovali. Teď je konečně k dispozici první verze, o které se můžete více dočíst zde.
- Vylepšené poznámky
-
Poznámky mohou obsahovat jednoduché styly (tučné, kurzíva, ...) a hyperlinky. Změnila se také jejich vizuální prezentace. Poznámky si nově můžete řadit jak podle data vytvoření, tak podle data poslední změny. V kombinaci s tím, že nyní si můžete poznámky umístit vpravo od formuláře a mít je tak víc na očích, se jedná o šikovné vylepšení.
- Admin může nadefinovat výchozí název pro novou objednávku
-
V nastavení typu objednávky (záložka Rozšířené) je možné definovat výchozí název nové objednávky. Jsou k dispozici slučovací pole ve formátu
[[[kod]]]
(např. [[[y]]] - aktuální rok nebo [[[m]]] - aktuální měsíc). - Podpora vícenásobných uživatelských licencí
-
Standardně InTouch CRM umožňuje, aby se uživatel připojil pouze z jednoho počítače (lze se připojit vícekrát z jedné IP adresy). Nově je možné v nastavení uživatelského profilu určit, z kolika různých počítačů se uživatel může současně připojit. Dvě osoby tak mohou sdílet jeden uživatelský účet. Debatu o praktičnosti vs bezpečnosti necháváme stranou.
Novinky verze 6.2
- První verze s integrovaným chatem. Funkci je možné vypnout (pouze admin) v nastavní modulů.
Novinky verze 6.1.1
- Vyrovnávací paměť IMAP e-mailů. V nastavení aplikace lze nastavit počet dní, po které si CRM uchovává kompletní obsah z IMAPU.
- Možnost libovoleně měnit vlastníka poštovního účtu.
- Přepracován systém ukládání e-mailů na disku serveru.
- Smazání poštovního účtu smaže i veškeré e-maily daného účtu v CRM.
- Helpdesk: při změně stavu problému je možné vložit komentář, který je rozeslán přihlížejícím osobám
Novinky verze 6.1
- Pobočky přejmenovány na provozovny (lépe odpovídá oficiální terminologii).
- Vylepšené generování poštovních adres do tiskových výstupů a možnost označit význam poštovní adresy (doručovací, pro zasílání faktur, sídlo, ...).
- Vylepšené filtrování záznamů - nový editor filtru, možnosti filtrování podle odkazujících záznamů.
- Funkce určené marketérům vyčleněny do samostatné záložky v hlavní navigaci.
- Vylepšené rozesílání hromadných e-mailů.
- Export podkladů pro rozesílku klasickou poštou.
- Vylepšená správa obsahu a znalostí.
- API pro přístup ke znalostem a veřejnému obsahu.
- Každý uživatel může mít CRM v jiné barvě.
- Vylepšené stahování pošty - optimalizace přístupu k IMAP serveru.
- Přehlednější formulář pro nastavení poštovního účtu.
- Přepracována správa log souborů v administraci aplikace.
- Vylepšené vyhledávání v ARES (lépe vyhledává živnostníky).
- Uživatelské přizpůsobení formuláře kontaktu.
- Postupně budujeme nový web doc.intouch-crm.cz určený k publikování dokumentace InTouch CRM. Zatím je nekompletní, ale postupně přenášíme platné texty ze starší verze dokumentace.
- Funkce pro hromadné změny záznamů v seznamu Přiřadit hodnoty, Přiřadit uživateli, Hromadně změnit se sloučili do jediné funkce Přiřadit hodnoty.
Novinky verze 6.0
- CRM přesněji spočítá, kolika příjemcům bude hromadný e-mail rozeslán (včetně zahrnutí nesouhlasů, apod.).
- Rozesílku hromadných e-mailů nepřeruší restart serveru.
- Vylepšené statistiky hromadného e-mailu.
- Přepracovaný adresář kontaktů (všechno je jinak, ale nepanikařte :-).
- Reorganizace nastavení.
- Soubory, které jsou dostupné z internetu (mimo uživatele CRM, např. logo firmy) mají speciální příznak "Veřejný přístup".
- Parametry komunikací (telefonátů) lze měnit přímo v seznamu záznamů (jako v Excelu).
- Filtrování podle role (např. všechny jednatele firem)
- Příznak "Podepisuje" u vztahu firma ↔ člověk
- CRM umí přes API přijmout e-mail, který se má zákazníkovi doručit a odeslat jej (doplní oslovení, napáruje na kontakt, ...)
- Podpora JAVA 11/12
Verze 5.7
- Úprava souhlasů se zpracováním (nejen) osobních údajů, úpravy XML konektoru
- Podpora JAVA 10 a Tomcat 9
- InTouch CRM automaticky vyžaduje https, je nutné aktivovat https v tomcatu pokud již tak nemáte (z důvodu ochrany dat dle směrnice GDPR)
- Hesla k poště jsou v databázi šifrovaná (z důvodu ochrany dat dle směrnice GDPR)