Pohledy
Ve verzi CRM 6.2.1.3 jsou kompletně změněny pohledy a práce s nimi. Dříve si uživatel mohl vytvořit centrální pohled a ten nasdílet konkrétním uživatelům nebo všem(tj. globální pohled). Pokud jste dříve měli v CRM vytvořeny globální pohledy, tedy ty pohledy které někdo vytvořil a byly viditelné všem bez možnosti je jakkoliv ovlivnit, tak tyto pohledy v novém CRM uživatelé již neuvidí, neznamená to ale, že by byly smazané, pouze je vídí jejich původní vlastník a může je kdykoliv sdílet dle návodu níže.
Přehled vlastností nových pohledů
- Uživatel si vždy vytváří pohled pouze pro sebe.
- Vytvořený pohled lze kdykoliv (i opakovaně) nasdílet livobolné kombinaci uživatelů.
- Takto zkopírovaný pohled si daný uživatel už může jakkoliv upravit/přesunout/smazat.
Vytvoření pohledu
Nový pohled vytvoříte kliknutím na ikonku "+" v pravo od "Pohledy". Pohled přebírá aktuální filtr a nastavení sloupců, to vše lze dále upravit na formuláři pohledu.
Úprava/Smazání pohledu
Po vybrání pohledu z menu pohledů přibude v menu možnost:
- Upravit tento pohled - upraví pohled pouze pro vás, nijak neovlivní pohledy u jiných uživatelů
- Smazat tento pohled - smaže pohled pouze pro vás, nijak neovlivní pohledy u jiných uživatelů
Nastavení zobrazení pohledu
V této záložce formuláře si můžete zvolit pořadí a seznam sloupců, ktéré daný pohled bude zobrazovat.
Nastavení filtru pohledu
V této záložce si můžete upravit filtr, který daný pohled používá.
Jak nasdílet pohled
U již existujícího(uloženého) pohledu je dostupná sekce sdílet, zde si můžete vybrat libovolný seznam příjemců a pohled jim poslat. Tím dojde ke zkopírovaní vašeho pohledu cílovým uživatelům, kteří si následně můžou pohled libovolně upravit, přesunout nebo smazat.