6.2

Pohledy

Ve verzi CRM 6.2.1.3 jsou kompletně změněny pohledy a práce s nimi. Dříve si uživatel mohl vytvořit centrální pohled a ten nasdílet konkrétním uživatelům nebo všem(tj. globální pohled). Pokud jste dříve měli v CRM vytvořeny globální pohledy, tedy ty pohledy který někdo vytvořil a byli viditelné všem bez možnosti je jakkoliv ovlivnit, tak tyto pohledy v novém CRM uživatelé již neuvidí, neznamená to ale, že by byli smazané, pouze je vídí jejich původní vlastník a může je kdykoliv nasdílet dle návodu níže.

Přehled vlastností nových pohledů

Vytvoření pohledu

Nový pohled vytvoříte kliknutím na ikonku "+" v pravo od "Pohledy". Pohled přebírá aktuální filtr a nastavení sloupců, to vše lze dále upravit na formuláři pohledu.

Lévé menu bez aktivního pohledu

Úprava/Smazání pohledu

Po vybrání pohledu z menu pohledů přibude v menu možnost:

Lévé menu bez aktivního pohledu

Nastavení zobrazení pohledu

V této záložce formuláře si můžete zvolit pořadí a seznam sloupců, ktéré daný pohled bude zobrazovat.

Formulář editace pohledu

Nastavení filtru pohledu

V této záložce si můžete upravit filtr, který daný pohled používá.

Formulář editace pohledu

Jak nasdílet pohled

U již existujícího(uloženého) pohledu je dostupná sekce sdílet, zde si můžete vybrat libovolný seznam příjemců a pohled jim poslat. Tím dojde ke zkopírovaní vašeho pohledu cílovým uživatelům, kteří si následně můžou pohled libovolně upravit, přesunout nebo smazat.

Formulář editace pohledu