7.1

Příprava přehledu změn

Zobrazení přehledu změn Aplikace má nyní přímo integrovaný přehled změn, který je přesně pro verzi, kterou zrovna používáte a zahrnuje i případné zákaznické úpravy z pluginů.

Klasifikace e-mailů pomocí AI CRM každý e-mail klasifikuje, tj. snaží se ohodnotit, na jaké téma každá zpráva je (např. poptávka, hlášení chyby, objednávka, ...). Základní klasifikace je k dispozici v každém e-mailovém účtu, pro komplexnější vyhodnocení je k dispozici integrace na ChatGPT.

Hromadné nastavení souhlasů Aplikace podporuje hromadné nastavení souhlasů (GDPR, zasílání zpravodaje, a další).

Vylepšena automatická odpověď v nepřítomnosti Při nastavení automatické odpovědi máte nyní možnost nastavit důvod nepřítomnosti (dovolená, nemoc, pracovní cesta). Nastavení ovlivní design odeslané zprávy. Administrátor má navíc možnost v Aplikačním nastavení zvolit alternativní šablonu pro formátování automatických odpovědí.

Kopírování kontaktních údajů Na formuláři kontaktu je není snadnější zkopírovat telefonní číslo nebo e-mail podřízených osob do schránky. [#ANNECA-17D8]

Vylepšené chování datumového pole Dropdown s kalendářem se nyní synchronizuje s datumem při úpravách pomocí klávesnice.

Tlačítko pro rychlý návrat na začátek stránky Ve svém profilu si každý uživatel může povolit příznak Zobrazovat tlačítko "nahoru" (v záložce Chování). V pravém dolním rohu se začne objevovat tlačítko pro rychlý posuv na začátek.

Prodloužen interval expirace sezení Dřívější verze zneplatnili sezení, pokud se s aplikací nepracovalo déle než 20 minut (např. uspaný počítač). Tento interval byl prodloužen na jednu hodinu.

Nastavení integrací Veškerá nastavení propojení s jinýmy systémy (AI, Cloud) mají nyní samostatný formulář (admin).

Orientace v měsíčním kalendáři Měsíční kalendář nyní zobrazují kompletní datum při najetí myší na buňku reprezentující den. Usnadňuje orientaci, pokud nejsou vidět hranice měsíce.

Možnost nastavit maximální výšku editoru Při editaci dlouhých textů upravovaný dokument prodlužival stránku a zbytečně tak nutil uživatele posouvat. V Nastavení vzhledu je možné nastavit maximální výšku editoru pro úpravu formátovaného textu.

Omezení nadměrných notifikací Při splnění úkolu se nyní generuje méně notifikací (spam).

Vylepšené úpravy vztahů Existující vazba na kontakt (např. v události nebo úkolu) je nyní snadněji upravitelná. Označením vazby (pill) a stiskem Enter provedete úpravu.

Šablony v editoru formátovaného textu Opraveno chybné chování slučovacích polí při aplikaci šablony v editoru.

-- 15.9

7.3 Převzetí práv jiného uživatele Usnadnili jsme nastavení přístupových práv u uživatelů. Administrátor může převzít práva z jiného uživatelského účtu a tato operace je dostupná i jako hromadná akce (lze nastavit práva více uživatelům po vzoru jiného vybraného).

7.3 Rozesílání pozvánek na schůzku Pokud jako účastníka schůzky vyberete osobu, která však není uživatelem CRM (např. zákazník), bude mu odeslána pozvánka e-mailem. Podmínkou tohoto chování je, že uživatel plánující schůzku má správně nastavené poštovní účet v CRM. Aplikace informuje externí účastníky i o případných změnách, např. změna času nebo místa chování.

7.3 Vylepšená práce s číselníky Práce s číselníky hodnot (výběry) je nyní příjemnější díky vylepšenému formuláři.

7.3 Přepracována podpora CalDAV/CardDAV Kompletně přepracován podpora protokolů CalDAV a CardDAV pro synchronizaci s mobilními zařízeními. Synchronizace je nyní spolehlivější a bezpečnější, lepší podpora Android telefonů s aplikací DAVx5. Link: https://www.intouch-crm.cz/news/crm/sync/synchronizace-crm-mobil

7.3 Možnost nastavit politiku hesel Administrátor nyní může globálně vynutit složitost hesla (délku, opakované heslo, speciální znaky, ...).

7.3 Vypršení platnosti hesla V CRM je možné nyní nastavit platnost hesla ve dnech a vynutit vytvoření nového hesla uživatelem.

7.3 Automatická deaktivace účtu Systém nyní nabízí automatickou deaktivaci uživatelského účtu, pokud se uživatel nepřihlásil alespoň jedenkrát za zvolený počet dní.

7.3 Automatické odhlášení při nečinnosti Administrátor může vynutit automatické odhlášení z aplikace, pokud uživatel nepracuje v CRM určitý počet minut (např. má CRM otevřené v minimalizovaném okně nebo v nepoužívané záložce).

7.3 Maximální počet pokusů o přihlášení Administrátor může omezit počet pokusů o přihlášení. Po překročení tohoto limitu je účet deaktivován a další přihlášení není možné bez zásahu administrátora.

7.3 Dvoufaktorové ověření (2FA) Je možné nastavit (globálně pro všechny uživatele) dvoufaktorové ověření při přihlášení. Přihlašovanému uživateli je zaslán šestimístný kód e-mailem. Pozor: vyžaduje, aby měli všichni uživatelé funkční e-mailovou adresu ve svém profilu a také funkční globální e-mailový účet. Ověřte obojí před aktivací funkce.

7.3 Vylepšená integrace s telefonní ústřednou Přepracovali jsme uživatelské rozhraní pro práci s hovory zjištěné na telefonní ústředně.

7.3 Místo konání schůzky lze otevřít Pokud je v poli Místo u schůzky v kalendáři link nebo jiný text, objeví se ikonka pro otevření umístění. CRM otevře stránku (např. Google Meet), pokud se jedná o platnou webovou adresu nebo mapu, pokud se jedná o jiný text (Google Maps).

7.3 Vylepšené vkládání podúkolů Usnadnili jsme práci s podúkoly. Pro dostupnost funkce musí být aktivní modul Projektové úkoly (v Nastavení, sekci Moduly systému).

7.3 Nový formulář komunikace (telefonát) Komunikace/telefonát se nyní zobrazí lépe na mobilních zařízeních s malým displayem.

7.3 Vylepšené UI panelů pro výkazy práce Pokud spustíte sledování času (vytváření nového výkazu práce), objevíte vylepšené rozhraní sledovacího/měřícího panelu.

7.3 Náhledový panel Vylepšili jsme fungování náhledového panelu, který se zobrazuje při najetí myší na odkaz na záznam v CRM.

7.5.1 Přepracována podpora CalDAV/CardDAV

Kompletně přepracován podpora protokolů CalDAV a CardDAV pro synchronizaci s mobilními zařízeními. Synchronizace je nyní spolehlivější a bezpečnější, lepší podpora Android telefonů s aplikací DAVx5.

Nějaký můj obrázek

Více: Jak nastavit mobil