Helpdesk API
Pomocí tohoto API můžete integrovat vývojové prostředí s helpdeskem v CRM. Vrací nevyřešené problémy vybraného uživatele systému. Je dostupné na URL:
/helpdesk/problem/...
a
/helpdesk/filter/...
Získání jednoho problému
URL: /helpdesk/problem/<kod_problemu>
Kde <kod_problemu>
je ID záznamu v CRM helpdesku.
Odpovědí na dotaz https://firma.itcrm.cz/helpdesk/problem/2014
je JSON objekt v následujícím tvaru:
{
"id" : "CRM-2014", /* Kód komponenty složený s kódem problému */
"summary" : "Název problému",
"description" : "Obsah pole 'Jak se projevuje' (může obsahovat spec. znaky)",
"url" : "https://firma.itcrm.cz/editPro..." /* URL do CRM umožňující editovat problém */
}
Dotaz na problémy uživatele
API umí vrátit více problémů současně, které jsou delegovány na určitého uživatele. Jsou vráceny pouze problémy, které jsou otevřené a nebo se u nich pracuje na řešení.
URL: /helpdesk/filter/<login>
Kde <login>
je přihlašovací jméno uživatele.
Odpovědí je pole se záznamy jednotlivých problémů (ukázka JSON objektu výše):
[
{ "id" : "CRM-2014", /* ... */ },
{ "id" : "BRK-3207", /* ... */ },
/* ... */
]