Aplikační nastavení
V aplikačním nastavení určuje administrátor hlavní parametry fungování celého systému.
Otevřete Nastavení | Aplikační nastavení
Společnost
Po instalaci CRM jsou v adresáři kontaktu pouze dvě firmy, ANNECA s.r.o. (to jsme my - vývojáři systému) a pak vaše firma. V záložce Společnost aplikačního nastavení můžete najít odkaz na záznam v adresáři, který reprezentuje vaši firmu.
Věnujte pozornost i správnému nastavení bankovního účtu. Tyto údaje CRM používá např. při generování faktur.
Nastavení aplikace
- Sériové číslo
- Unikátní sériové číslo vaší instalace CRM (generuje ANNECA)
- Výchozí země
- Tato země bude předvyplněna při zakládání nových kontaktů do adresáře (nastavte na zemi, ve které máte nejvíc zákazníků).
- Preferovaný jazyk
- Výchozí jazyk, který bude použit pro zobrazení uživatelského rozhraní systému. Ovlivňuje i formátování datumů nebo jazyk automaticky odesílaných e-mailů.
- Časové pásmo
- V jakém časovém pásmu se nachází většina uživatelů (výchozí hodnota, pokud není nastaveno v profilu uživatele).
- Automaticky zúčtovat předpisy Opakovaná služba
- CRM bude spouštět každých 6 hodin proces, který automaticky zúčtuje předpisy objednávek typu Opakovaná služba (používá se pro fakturování pravidelných paušálmích částek zákazníkům).
- Upozorňovat na zákazníky s fakturami po splatnosti
- Systém automaticky každé 4 hodiny zjišťuje, jestli nějaký zákazník nemá faktury po splatnosti. Pokud nějaké najde, uloží do jejich záznamu v adresáři výši dluhu (pole Dluh po splatnosti).
- Upozornit na splněnou objednávku
- Vybraný uživatel je upozorňován, když systém detekuje novou splněnou objednávku. Tak mohou být bez prodlení iniciovány další následné kroky (kontrola, fakturace, apod.). Uživatel je upozorněn zprávou na úvodní stránce aplikace (nad kalendářem).
- Haléřové vyrovnání
- Určuje zaokrouhlení při tisku faktury, či složenky.
- Koeficient zaokrouhlení daňového základu
- Umožňuje zaokrouhlit daňový základ faktury (0 = nezaokrouhlovat, 0.1 = na desetníky, 1.0 = na jednotky, ...)
- Výchozí priorita úkolů
- Přednastavená priorita úkolu při zadávání nových úkolů
- Vyžadovat komentář u úkolů
- Toto pole určuje, zda při splnění úkolu bude od uživatele požadováno vyplnění komentáře ke splnění. Hodnota pouze delegované určuje, že je komentář po uživateli požadován pouze u úkolů, u kterých není jejich zadavatelem.
- Zobrazovat vodoznak
- Při zaškrtnutí se vlevo zobrazuje obrázek uložený jako soubor
[adresar-s-intouch-crm]/img/watermark.gif
. Do souboruwatermark.gif
si můžete vložit například logo své firmy. - Povolit automatické přihlašování
- CRM umožní uživatelům, aby nemuseli zadávat heslo při přihlášení, tj. zapamatuje si je na daném počítači. Heslo není nutné zadávat jeden týden - pak bude uživatel i tak dotázán.
- Povolit soukromé kontakty
- Pokud je zapnuto, CRM dovolí uživatelů vkládat do adresáře osoby nebo firmy s příznakem Osobní. Takové záznamy jsou neviditelné pro ostatní uživatele systému (vidí je jen vlastník záznamu).
- Povolit zpětnou vazbu
- Při zapnutí tohoto přepínače bude CRM požadovat po uživatelích, aby aktivně přijali nebo odmítli delegované úkoly. Při odmítnutí se delegovaný úkol vrátí delegujícímu s uvedením důvodu.
- Kontrolovat stav skladu
- Pokud je zaškrtnuto, systém nedovolí splnit objednávku na produkty, které nemáte v požadovaném počtu ks skladem.
- Při převodu mezi sklady používat transféry
- Převod zboží mezi sklady vygeneruje příjemku a výdejku.
- Fulltextové vyhledávání s podporou diakritiky
- Pokud je zaškrtnuto, fulltextové vyhledávání respektuje diakritiku textu (tj.
žádejte
≠zadejte
)
Nastavení e-mailu
- Interval odesílání/přijímání e-mailů
- CRM pravidelně kontroluje poštovní servery a stahuje příchozí postu. Tento parametr určuje, jak často se tak děje.
- Čas pro ...
- Maximální časové prodlevy pro spojení s poštovním serverem. Ve většině případů nemusíte měnit, pouze pokud máte extrémně pomalý POP3/IMAP/SMTP server.
- CSS styl pro nepřečtený e-mail
- Nepřečtené e-maily jsou standardně zobrazeny tučným písmem. Pokud chcete e-maily zvýraznit jinak, můžete tady definovat jiný CSS styl (např.
color:orange
zobrazí oranžovou barvou). - Šablona pro zasílání zapomenutých hesel:
- TODO
- Archivovat e-maily starší než
- Starší e-maily budou ukládány do zvláštní databázové tabulky, která se standardně nezobrazuje, a díky tomu je práce se schránkou pošty rychlejší (0 dní = nearchivovat nic).
- Mazat interní e-maily starší než
- CRM občas posílá oznamovací e-maily, u kterých není příliš užitečné je trvale držet v poštovní schránce. Tímto nastavením se začnou automaticky mazat po zvoleném počtu dní (0 dní = nemazat).
- Vyrovnávací paměť IMAP e-mailů
- IMAP e-maily jsou uloženy jak na IMAP severu, tak v CRM, což v některých případech může být nechtěné, zabírají 2x více místa než je potřeba. Proto do CRM byla přidána funkce, která v CRM ponechá pouze základní údaje a tělo e-mailu (přílohy) smaže. V případě pozdější potřeby jsou stažena z IMAPU. (0 dní = vyrovnávací paměť se nepoužívá, všechny IMAP e-maily zůstávájí uloženy v CRM).
- Povolit vyhledávání i v archivovaných e-mailech
- Pokud je zaškrtnuto, CRM vytváří fulltextový index, který obsahuje i starší archivované e-maily (viz. výše).
- Sdílet e-maily...
- Je typickým požadavkem, aby uživatelé, kteří vidí kontakt, příležitost nebo objednávku, viděli i e-maily, které se daného záznamu týkají.
Globální server odchozí pošty
Uživatelé CRM mohou nastavit vlastní poštovní účty, nicméně pro některé situace systém potřebuje globální SMTP účet. Nastavení na této stránce je převážně používáno pro odesílání interních oznámení a pro hromadný e-mail.
- SMTP server
- Název serveru
- SMTP port
- TCP/IP port, na kterém server běží (obvyklé hodnoty jsou
25
nebo587
,465
= pro SSL/TLS) - SMTP účet
- Název účtu pro odesílání pošty
- SMTP heslo
- Heslo pro zvolený účet
- Server pro odesílání e-mailů (SMTP) vyžaduje ověření
- SMTP server vyžaduje, aby klient poslal jméno a heslo pro ověření
- Zabezpečené přihlašování
- TODO
- SSL/TLS SMTP
- K serveru se připojuje šifrovaně pomocí SSL/TLS (doporučeno)
Nastavení cest
- Vnější adresa aplikace
- Musí obsahovat platné URL, na které je dostuné toto CRM. Pokud je nastaveno špatně, některé funkce systému nebudou fungovat korektně.
- Cesta k obrázkům v e-mailech
- Platné URL do složky, ve které máte umístěné globálně dostupné obrázky pro hromadné e-maily. Toto URL je v hromadně odesílaném e-mailu dostupné přes slučovací značku
[[[img]]]
. - Vyhledání podle IČO
- Adresa webové stránky, na kterou se vytvoří odkaz ze záznamu kontaktu vedle pole IČO. Slučovací značka
[[[ico]]]
bude nahrazena aktuálním IČem z formuláře. - Vyhledání podle DIČ
- Adresa webové stránky, na kterou se vytvoří odkaz ze záznamu kontaktu vedle pole DIČ. Slučovací značka
[[[dic]]]
bude nahrazena aktuálním DIČem z formuláře.
Rozšířené
- Povolené IP pro XML Connector
- Seznam IP adres (může být i IPv6), ze kterých je možné poslat API požadavek na rozhraní XML Connector. Jednotlivé adresy se oddělují čárkou.
- Google Client ID
- Klientské číslo této aplikace pro služby Google (získáte v Google API Console)
- Google Client Secret
- Tajný hash klíč pro služby Google
- Google Public API KEY:
- Klíč pro přístup ke službám Google (získáte v Google API Console)
- Office365 Tentant ID
- Klientské číslo pro aplikace služby MS Azure (získáte v Microsoft Azure)
- Client ID
- Číslo aplikace povolené v MS Azure
- Google Client Secret
- Privátní hash klíč pro přístup